CARA MUDAH MENJANA PENDAPATAN MELALUI HANDPHONE DENGAN TONE EXCEL

Beza kanak-kanak dahulu dan kanak-kanak sekarang

by admin on April 13, 2010

Kalau dulu:

gambar-gambar lucah

Sedih je rasa bila mak ayah suruh masuk bilik sebab tak boleh nak buat pape.

Tapi sekarang:

gambar-gambar lucah

Kalau boleh nak 24 jam je duduk dalam bilik sebab bilik dah lengkap dengan segala benda.

Beruntungnyer kanak-kanak zaman sekarang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... BISNES JUAL PREPAID TOPUP

{ 6 comments… read them below or add one }

Piston Pecah April 13, 2010 at 7:18 am

memang besh giler ada semua benda tuh dalam bilik…tak payah nak kuar rumah langsung..hidup sekadar dalam bilik jek..haha!

Reply

Dauspozi April 13, 2010 at 7:54 am

haha, aku pun tak kuar umah langsung start bulan disember 2009 lalu… huhu coz dalam umah dah ada pc…

Reply

epalejau April 13, 2010 at 10:59 am

walaweyh. ni yang jeleeeeeesh ni. epal dari zaman dulu sampai zaman sekarang takdek pun mende tu semua. :)))

Reply

azizuan April 13, 2010 at 1:10 pm

makin canggih dunia, makin geek manusia..haha

Reply

Mr.Bintang April 14, 2010 at 12:27 pm

aku ariĀ² kat umah jer.. hahaha

Reply

wak as April 16, 2010 at 3:13 am

ni yg bagus ni..maka jadi le anak tu macam budak 14 tahun yg sedang hangat diperkatakan..faham ajele sapa die…semoga anak kite kite suma tak jadi macam budak tu..maka sebab tu didikan agama teramat penting untuk disuapkan sedari kecil…pada suma suma maaf kalau terkasar bahasa…wak nak beradu ni…tk pd zon bebas..zb buat wak sedar betapa agungnya kuasa ALLAH..kpdnyalah tpt kita suma akan kembali..Assalammualaikum….

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: