CARA MUDAH MENJANA PENDAPATAN MELALUI HANDPHONE DENGAN TONE EXCEL

(Gambar) 9 Koleksi Pedang Milik Nabi Muhammad S.A.W

by admin on October 16, 2010

GAMBAR PEDANG MILIK NABI MUHAMMAD S.A.W

Teringin sangat nak nengok kesemua barang kepunyaan Nabi Muhammad S.A.W depan mata. Tapi nak buat macam mana, masih belum ada rezeki. Pernah nengok kat TV tapi pastinya tahap kepuasan tu lain sikit jika dibandingkan dengan dapat nengok betul-betul depan mata secara live (bukan melalui TV). Harap-harap suatu hari nanti, peluang itu datang. InsyaAllah.

Baiklah, sekarang jom lihat 8 lagi koleksi pedang yang dikatakan milik Nabi Muhammad S.A.W kat bawah ni. Rugi kalau korang tak nengok.

GAMBAR PEDANG MILIK NABI MUHAMMAD S.A.W

GAMBAR PEDANG MILIK NABI MUHAMMAD S.A.W

GAMBAR PEDANG MILIK NABI MUHAMMAD S.A.W

GAMBAR PEDANG MILIK NABI MUHAMMAD S.A.W

GAMBAR PEDANG MILIK NABI MUHAMMAD S.A.W

GAMBAR PEDANG MILIK NABI MUHAMMAD S.A.W

GAMBAR PEDANG MILIK NABI MUHAMMAD S.A.W

GAMBAR PEDANG MILIK NABI MUHAMMAD S.A.W

Pic diambil dari Koleksi 9 Pedang Rasulullah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... BISNES JUAL PREPAID TOPUP

{ 6 comments… read them below or add one }

zaryl October 16, 2010 at 12:21 am

fuh.memang menarik :)

Reply

Yiedpozi October 16, 2010 at 10:07 am

memang menarik….

Reply

yasri October 16, 2010 at 2:09 pm

wah………….senjata agung dl2

Reply

Miey November 28, 2010 at 12:29 am

walau machine gun skali pun,senjata ni tetap paling terhebat dan berlagenda

Reply

din December 24, 2010 at 12:53 pm

jgm main2

Reply

Abdul Rahim January 22, 2013 at 1:12 am

mohon share gambar..

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: