CARA MUDAH MENJANA PENDAPATAN MELALUI HANDPHONE DENGAN TONE EXCEL

Gambar Fasha Sandha berhibur sambil hisap rokok

by admin on January 29, 2010

Kepada semua peminat (tak lupa juga kepada bukan peminat) Fasha Sandha, jom layan beberapa gambar beliau yang kelihatan sedang berhibur di sebuah kelab malam kat bawah ni. Enjoy!

gambar lucah Fasha Sanda hisap rokok

gambar lucah Fasha Sanda hisap rokok

gambar lucah Fasha Sanda hisap rokok

Wah! ilek je ngko hisap rokok yer Fasha. Kalah kitorang. Maklumlah, kitorang ni tak pernah pun hisap rokok sebab kitorang takut mak kitorang marah plus kitorang takde duit nak beli rokok. Hehee..

Apa2 pun, jom layan lebih banyak berita artis di www.zonartis.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... BISNES JUAL PREPAID TOPUP

{ 27 comments… read them below or add one }

Si Naga January 30, 2010 at 10:34 am

haha..
aku rasa org yang dok KL dah biasa sgt tgk perempuan hisap rokok..
artis juga manusia..
mesti dia ada nafsu nak isap rokok gak..
sebenarnya dah ramai sgt perempuan kat KL ni isap rokok..
gadis seperti ni bagi aku best laa buat kawan..
tapi utk wat bini tak best..

Reply

diana vanilla December 5, 2010 at 1:45 am

btol3 i like your coment

Reply

MediaHehe January 30, 2010 at 12:12 pm

Rokok tak baik utk kesihatan.. Menjadi semakin hodoh apabila wanita yg hisap.. Harap anda semua terpelihara dari ini semua.. =)

Reply

liE-za January 30, 2010 at 3:22 pm

orait la 2……..duit, bdan,maruah…semua nye sendiri…baik kita toksah jaga hal dia…tol x???

Reply

liE-za January 30, 2010 at 3:24 pm

rokok 2 ke isap selalu tau baik tok kesihatan
huuuuuuuuuuuu

Reply

Nina' January 30, 2010 at 7:01 pm

macam syokk je dia isap rokok..aha

Reply

kulanz January 31, 2010 at 12:24 am

memang best tu isap rokok.. hehe

Reply

kodokencem January 31, 2010 at 3:42 am

bukan rokok tu jek dia hisap………..macam2 ada

Reply

911 January 31, 2010 at 9:36 pm

rokok… jap lagi bau cam ash-tray la tu…

Reply

Ichigo February 1, 2010 at 12:49 pm

biasa la tu isap rokok… kl kan isap tuttttt pn biasa. huhu

Reply

nOj February 3, 2010 at 12:51 pm

hehehe mampu lg fasha sandha isap okok ek. yela org kaya. org miskin cam kte baik benti sokkok. mahal kan skang ni okok

Reply

xcopzs February 5, 2010 at 10:51 am

rileks la isap rokok je..klu isap ganja ke dadah ke aku pon x heran..sndri fikir la kebaikan n kburukan dr isap mgisap ni..
artis pon manusia biasa gak..

tpi mmg aku x suka org isap rokok..pgotor
AAK

Reply

DarkroseVR February 13, 2010 at 3:33 pm

X guna tol c fasha ne, kaki rkk rupernyer.

Reply

anak malaysia February 18, 2010 at 10:59 pm

dari ko isap rokok tue..baik ko isap batang…

Reply

Edilina February 22, 2010 at 4:02 pm

Mmmm cam cdap jer rokoK 2……,naK cbe jgk laR….,herx3….,

Reply

acu March 28, 2010 at 3:59 pm

der gak rokok lain yg sedap d isap…huhu

Reply

f0x January 4, 2011 at 5:25 pm

kan…
suke3x..!!

Reply

gonjol February 28, 2010 at 10:02 pm

dari ko isp rokok baik kulum konek

Reply

paan March 27, 2010 at 12:35 pm

fasha ….ko memang dah hancur…artis bila dah berjaya , macam nie la jadinya,…

Reply

adrenalina bertabur April 3, 2010 at 7:47 pm

benci gler aku kat pompuan yg isap rokok..!!!!

Reply

mr pekan May 13, 2010 at 8:33 pm

ak pong benci tino smoking….cam bitch……..

Reply

miya May 16, 2010 at 1:23 am

salam..
untuk pengetahuan semua sbnarnye rokok nie dilarang same skali dlm islam coz ianya akan mmudaratkn ksihatn..
tp knp rmai juga mnusia yg mnghsap rokok tglong dri org2 islam..
nk kate x sekolh agame x tau la plak..
brg yg bleh mmudratkn kshatan adlh brg yg tlrang oleh ajrn islm..
x pnh tpkir ke soal dose phale nie..

Reply

budu November 25, 2010 at 4:44 pm

stakat rokok pn maw heran .. pkara biasa bro

Reply

anas mohd joehari December 1, 2010 at 10:06 am

ok la hisap rokok pada bunuh org…..betul xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reply

sanjay January 18, 2011 at 12:09 pm

HISAP AKU PUNYA LAGI BEST…….MAIN SKALI

Reply

irria38 March 21, 2011 at 2:51 pm

hm fasha sandha ,.dalam melodi bukan main ,kau buat sedih ,tangkap kecian……………
tapi rupa2nya ,…kau nie memang betul apa yang orang cakap……………….
hish.malu lah……….tembelang dah pecah…………………
kau pandai berlakon,kehidupan pun kau lakonkan,……………………………….
pandai kau simpan pekong dengan rupa tak bersalah kau…………………

Reply

merul August 19, 2011 at 3:28 pm

tiz zaqyah pown hisap rokok jgak!
dngan remy ishak lagi!

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: