CARA MUDAH MENJANA PENDAPATAN MELALUI HANDPHONE DENGAN TONE EXCEL

(Gambar Ngeri) Tangan Hancur – Yang Lemah Semangat Jangan Nengok

by admin on September 17, 2010

TANGAN HANCUR AKIBAT BERMAIN MERCUN

Tak tahu apakah punca yang menyebabkan tangan mamat seperti yang korang nengok kat atas tu hancur. Boleh jadi akibat letupan mercun. Tapi kalau betul akibat letupan mercun, takkan sampai dua-dua belah tangan hancur kan? Macam tak logik pula sebab takkan la dia sesaja pegang mercun guna dua tangan. Tak pernah dibuat orang. Lainlah kalau dia dah bajet kebal.

Lagi gambar kat bawah ni.

TANGAN HANCUR AKIBAT BERMAIN MERCUN

Moralnya kat sini, sentiasalah berhati-hati dengan apa yang kita lakukan.

P/s: Meh baca ni – Phishing berleluasa memerangkap jutaan ringgit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... BISNES JUAL PREPAID TOPUP

{ 10 comments… read them below or add one }

Yiedpozi September 17, 2010 at 10:42 am

ishhh……. tu la padahnya….

Reply

Soda Zine September 17, 2010 at 3:14 pm

Perghhh~
Memang ngeri siot!

Reply

ecah September 17, 2010 at 8:40 pm

ngeri yg amat..ngeee….
tlgla………mmg nk jge tgn btol2 seyh..
jgan xserik suda…

Reply

rin September 17, 2010 at 9:32 pm

..Dah xde benda nk dibuat ke ape? Ngeriii….

Reply

amir September 18, 2010 at 2:10 pm

main jangan x main..thn depan kita cabot tiang tepon wat meriam buluh..amacam kasik tangan ngan kaki putus hahaha…tiap tiap thn raya bende yang sama berulang…xde moral langsung

Reply

Purnama15 September 19, 2010 at 11:18 am

mana ko tau dia main meriam buluh??? ker tercepit dek mesin ke apa..

Reply

Amir September 19, 2010 at 8:58 pm

lantak pi la mesin ker mercub ker..janji amik iktibar brooo

Reply

haru September 21, 2010 at 10:17 pm

Pergh dsyat wooo…
sbb tu aku xmo maen mercun..haha..slmt

Reply

lynda October 1, 2010 at 12:30 am

euw…!!!!

Reply

whiedy taufik May 3, 2011 at 9:24 pm

innaLiLLah.. ngerii banget..

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

{ 2 trackbacks }

Previous post:

Next post: