CARA MUDAH MENJANA PENDAPATAN MELALUI HANDPHONE DENGAN TONE EXCEL

Kenyataan Datuk Seri Shahrizat Yang Langsung Tak Boleh Blah

by admin on September 15, 2010

GAMBAR-GAMBAR LUCU

Kelakar pulak bila baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Datuk Seri Shahrizat ni. Yer la, kalau neraka dah tak terima, nak masuk mana lagi? Takkan nak masuk syurga pulak? Kalau macam tu, confirm sengih sampai ke telinga la pembunuh-pembunuh Datuk Sosilawati Lawiya tu. lol

Kami kata: Kena masuk sekolah balik ni. Huhu..

Psstt: Inilah wajah suspek utama pembunuh Datuk Sosilawati Lawiya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... BISNES JUAL PREPAID TOPUP

{ 18 comments… read them below or add one }

b September 17, 2010 at 7:54 am

bengong. haha

Reply

Azizwan September 18, 2010 at 10:04 am

sangat2 bengong.. keh3..

Reply

johan November 1, 2010 at 10:04 pm

sangat23x bengong…tu la mentaliti umno

Reply

rin September 17, 2010 at 9:57 pm

X semestinya dia Datuk Seri always perfect. Silap Ckit yee…

Reply

Azizwan September 18, 2010 at 10:03 am

tp ni dah bkn silap sket lg dah ni.. dah silap byk tu.. huhu..

Reply

budak gombak September 23, 2010 at 8:23 am

inilah menteri yg dipilih dari senator… rakyat dah tolak najib terhegeh2…. wanita umno tiada pemimpin yg cerdik kerr?

Reply

saya_tak_bias September 23, 2010 at 9:54 am

tapi mmg la tak logik ayat dia tu. tapi cuma dia nak umpamakan perbuatan pembunuh tu sangat kejam melampaui batas pemikiran kita sampai neraka yang dasyat tu pun xmampu lagi nak balas pbuatan dorang tu je.

Reply

saje December 9, 2010 at 8:15 pm

sejahat2 manusia tempatnye d neraka jahanam…
xtau la kot pembunuh tu ade g tmpat nk kne buang…
apa lar lu…
ODO po lembu

Reply

nana September 24, 2010 at 9:46 am

sokong kenyataan saya_tak_bisa….
kena phm btl2 kenyataan dato’ shahrizat tu…walaupun sume maklum neraka tu utk org yg jahat n berdosa…… (neraka pun rasanya x sabor nk bls@bg pengajaran kat org jahat tu)…maka neraka jahanamlh tmptnya……wallahualam.

Reply

kurik September 27, 2010 at 3:38 pm

Salam.Kite perlu bercakap berdasarkan pemikiran yang baik dan syariah islam yang syumul.Bukan main cakap saja.Ade gak orang camni dipilih sebagai senator,na’uzubillah minzalik.Nak sokong apenye kalau dah cakap camtu.Kan lagi baik cakap”Hanya Allah saja yang membalasnya”.Ini ape??!!Haram!!
Walau apa pun,doa2kan la si Sharizat nie berubah.Jangan main cakap je,
fakkir qobla kalam!!Wallahualam.

Reply

kurik September 27, 2010 at 3:39 pm

Salam.Kite perlu bercakap berdasarkan pemikiran yang baik dan syariah islam yang syumul.Bukan main cakap saja.Ade gak orang camni dipilih sebagai senator,na’uzubillah minzalik.Nak sokong apenye kalau dah cakap camtu.Kan lagi baik cakap”Hanya Allah saja yang membalasnya”.Ini ape??!!Haram!!Walau apa pun,doa2kan la si Sharizat nie berubah.Jangan main cakap je,fakkir qobla kalam!!Wallahualam

Reply

SAM October 4, 2010 at 9:07 am

macam tu la kalu pilih orang yang kurang pengetahuan agama. bercakap ikut suka hati die je. kalu die tu orang ukan islam tak rase pelik sangat. ini orang islam sendiri yang bercakap begitu. Insaf la…wahai dato’ Sharizat. Neraka tu bukan setakat orang yang membunuh je, Orang yang mendedahkan aurat pun ade tempatnya di Neraka. Allah itu Mhaa Adil dan Maha Keras Seksaan-Nya. Bawa lah bertaubat.

Reply

melayu prihatin October 15, 2010 at 2:33 pm

tak ku sangka ader gak menteri yg jahil…mcm tengku adnan gak peel dia 2.
ader ke patot nk cadang bg lesen bukak pub smpai pagi. alasan nyer nk tarik pelancong.

Reply

pencinta bahasa October 26, 2010 at 5:19 pm

perlu perbaiki tutur kata bahasa anda datuk..jgn keje asyik nak mengumpat jew..

Reply

PhotoBlog November 17, 2010 at 1:47 pm

ni mesti kes ponteng skolah agama ni…berat2…
*Entri terbaru kat PhotoBlog´s blog post: Artis Malaysia Rosak Part 2

Reply

sempoi December 12, 2010 at 11:56 pm

kenyataan ape ni???

Reply

din December 24, 2010 at 12:59 pm

tak masuk neraka??
nak masuk mana lagi??
biar ALLAH je yang tentukan syurga ke neraka,,bole plak predict awal2

Reply

EYENIE April 16, 2012 at 10:48 am

NAMPAK SGT JAHIL AGAMA …ERMMMMMM

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

{ 1 trackback }

Previous post:

Next post: