CARA MUDAH MENJANA PENDAPATAN MELALUI HANDPHONE DENGAN TONE EXCEL

(OMG) Kehidupan Para Transeksual Di Thailand

by admin on November 28, 2011

PONDAN THAILAND

Rasanya anda semua pun sudah tahu bahawa di Thailand, lelaki ‘menjadi’ wanita sudah boleh dikatakan sebagai perkara biasa di sana. Malah, Thailand juga cukup sinonim sebagai sebuah negara yang mempunyai kepakaran menukar jantina. Faham kan maksud kami? Jadi tidak hairanlah jika anda pergi ke Thailand dan jumpa dengan perempuan cantik tapi hakikatnya dia adalah seorang lelaki. Tidak mahu cakap banyak, mari lihat bagaimana kehidupan para transeksual (atau lebih tepat lelaki yang menjadi wanita) di negara Gajah Putih itu. Paling tak tahan, gambar last sekali.

PONDAN THAILAND

PONDAN THAILAND

PONDAN THAILAND

PONDAN THAILAND

PONDAN THAILAND

PONDAN THAILAND

PONDAN THAILAND

PONDAN THAILAND

PONDAN THAILAND

PONDAN THAILAND

PONDAN THAILAND

PONDAN THAILAND

PONDAN THAILAND

PONDAN THAILAND

+ Pic taken from Rilex Sudah

Ingat dengan gerakan Seksualiti Merdeka? Kami tertanya-tanya, adakah perkara sebegini yang mahu diperjuangkan oleh mereka?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... BISNES JUAL PREPAID TOPUP

{ 6 comments… read them below or add one }

Nizam6281 November 28, 2011 at 8:10 pm

Seksualti merdeka akan hanya mewujudkan suasana dimana Gay/Lesbo semua benda tu seakan2 diterima dalam masayarakat .
Lantas menjadi macam Thailand.
So BIG NO to the campaign. Kebebasan bersuara atau tidak.
*Entri terbaru kat Nizam6281´s blog post: TERMAKAN BABI SECARA TAK LANGSUNG

Reply

kecempreng November 29, 2011 at 12:44 am

cantik sgt. kalah wanita tulen. tp akhirnya kencing tetap berdiri jgk… ngehngehnegh

Reply

alia November 29, 2011 at 8:18 pm

adoii, pkai seksi nye..

Reply

amir December 8, 2011 at 5:21 pm

xlawa pn

Reply

amir December 4, 2011 at 6:01 pm

giler

Reply

zehan December 14, 2011 at 5:38 am

cantik……..tapi bukan tulin

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: