CARA MUDAH MENJANA PENDAPATAN MELALUI HANDPHONE DENGAN TONE EXCEL

(OMG) Kek Ciptaan Enot Yang Sungguh 18SX

by admin on October 25, 2011

Inilah kek ciptaan Enot yang sungguh 18SX itu..

KEK CIPTAAN ENOT 18SX

KEK CIPTAAN ENOT 18SX

Soalan serius dari kami, sanggup ke nak makan kek tu?

BTW, Enot kata kek itu dibuat atas permintaan pelanggan’nya. Yer la, dah pelanggan nak macam tu, takkan Enot buat bentuk lain pulak kan? Tapi silapnya, Enot upload gambar kek yang 18SX tu kat Facebook. Sudahnya, Enot kena bahan dan gambar kek tu pun menepek kat Zon Bebas ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... BISNES JUAL PREPAID TOPUP

{ 7 comments… read them below or add one }

OrangAkaun K October 25, 2011 at 12:34 pm

hahahha..
tapi terer gak dia buat..menjadi la jugak gaya tuh
*Entri terbaru kat OrangAkaun K´s blog post: Cetak Rompak Bantu Hentikan Pemanasan Global

Reply

alia October 25, 2011 at 4:34 pm

haha kek pon kena sensored..

Reply

on9 je October 26, 2011 at 11:26 am

kek camni pun boleh jadi ye

Reply

kblog October 26, 2011 at 2:03 pm

hahaha aku nak makan yg tang spender tuu
*Entri terbaru kat kblog´s blog post: Dilema layanan kerajaan Malaysia terhadap rakyatnya

Reply

amir October 29, 2011 at 1:02 am

manusia pelik~

Reply

refi November 15, 2011 at 9:48 pm

x dpt bdn cam 2
wat kek pon jadik la…

Reply

izzatul November 24, 2011 at 1:36 pm

haha lucah betul

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: