CARA MUDAH MENJANA PENDAPATAN MELALUI HANDPHONE DENGAN TONE EXCEL

(OMG) Proses Membuat Tatu Yang Sangat Mengerikan

by admin on November 10, 2011

Tatu, jika kena pada design’nya, memang cantik dipandang. Tapi mungkin ramai yang tidak tahu bahawa proses membuat tatu tu bukan satu proses yang mudah. Hanya yang pakar sahaja mampu melakukannya. Kerana itu, sebelum para pembuat tatu masuk ke arena pertatuan profesional, kebanyakkan daripada mereka akan belajar membuat dan menghasilkan tatu pada badan khinzir terlebih dahulu. Bila dah pakar, baru mula membuat tatu pada badan manusia. Kat bawah ni salah satu proses membuat tatu yang nyata sungguh mengerikan. Kami yang tengok saja ni pun dah terasa sakitnya. Korang tengoklah sendiri.

CARA MEMBUAT TATU

CARA MEMBUAT TATU

CARA MEMBUAT TATU

CARA MEMBUAT TATU

CARA MEMBUAT TATU

Dan hasilnya…

CARA MEMBUAT TATU

Psstt: Dalam Islam, hukum bertatu iaitu pembuat tatu dan orang yang meminta dibuat tatu adalah haram.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... BISNES JUAL PREPAID TOPUP

{ 9 comments… read them below or add one }

alia November 10, 2011 at 4:44 pm

arghh budusnyee..

Reply

on9 je November 10, 2011 at 10:37 pm

aku yg tengok pun terasa sakit nya

Reply

amir November 13, 2011 at 11:17 am

menyeksa diri ja

Reply

alia November 13, 2011 at 6:03 pm

tau xpe..sengal..-.-’

Reply

kupau panas November 14, 2011 at 2:20 am

anak haram kuat

Reply

GumpalanDarah November 14, 2011 at 9:34 am

tapi aku rs tatu jenis ni ble bawak smbhygla..bb dia tkde gna ink pn..cma parut yg trhasil drpd luka yg ditoreh mnjdi imej trtntu.. akan tetapi ia tetap haram disisi agama Islam..walau hanya menggunakan inai bg melukis tatu..

Reply

amir November 14, 2011 at 3:08 pm

ni bukan sengal dah..ni bodoh namanya..huu

Reply

suri November 21, 2011 at 10:00 am

uh,,tersiat kulit wah,,,,
*Entri terbaru kat suri´s blog post: Resepi Obor-Obor

Reply

Wanita December 8, 2011 at 9:45 pm

Seksanya!
*Entri terbaru kat Wanita´s blog post: Petua Pemilihan Shampoo

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

{ 1 trackback }

Previous post:

Next post: