CARA MUDAH MENJANA PENDAPATAN MELALUI HANDPHONE DENGAN TONE EXCEL

Suami gagal masukkan ‘buah zakar’

by admin on January 24, 2010

zakar
*klik pada gambar untuk besarkan

Bila baca keratan akhbar ni kan, nak je kitorang gelak sakan sambil guling-guling. Yer la, bila fikir logik, memang tak perlu pun tanya soalan tersebut since ianya memang tak akan (diulang sekali lagi, memang tak akan) dibuat dek orang.

Tapi kita fikir positif la yer yang encik Rahman dari Johor Bahru tu nak tanya soalan lain tapi tak tahu nak tulis apa yang betul, jadi beliau belasah je tulis ‘buah zakar’ asalkan ianya ada kaitan dengan persoalan yang ingin diajukan. Boleh camtu? Huhu..

Tapi tak tau ler kan, kot-kot encik Rahman memang dah berusaha sedaya upaya untuk memasukkan buah zakar beliau (seperti yang dituliskan pada akhbar) tapi tak pernah nak berjaya. Sebab tu soalan tersebut diajukan kepada mereka yang pakar. Hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... BISNES JUAL PREPAID TOPUP

{ 64 comments… read them below or add one }

ROHAIFI AZRI January 25, 2010 at 10:03 am

macam2la… :-P

Reply

kaki ketawa September 9, 2010 at 1:12 pm

betul-betul….mcm2 jak kan….

Reply

Mediafire Download February 15, 2011 at 5:38 pm

ahaha… giler
*Entri terbaru kat Mediafire Download´s blog post: Update!! New Kaspersky Antivirus and Internet Security Key 12 February 2011

Reply

Izura January 25, 2010 at 11:56 am

tak bleh blah siot artikel nih….
hahahahahhaa

Reply

nadia November 16, 2010 at 3:45 pm

hahahah zakar kot die nak ckp tp salah pemahaman hahaha lawak btol

Reply

eyra January 26, 2010 at 12:57 pm

WAKAKAKKAKAKA! nak forward kat twitter ek?

Reply

hydir January 26, 2010 at 1:20 pm

WTH .. xgi kursus le ni .. :P

Reply

azlan January 26, 2010 at 3:08 pm

yg tukang jawap pon sengal..siap kasik contoh masukkan bola ragbi tue…jawap la perbuatan anda salah..x bole masukkan buah zakar dalam faraj..hahahhaha…

Reply

mr.lunatic December 9, 2010 at 1:53 pm

hahaha yang patut dikecam tu tukang jawab soalan tu. sian si teruna ni. masih virgin, xtau cara nak berjimak. tp yg tukang jawab tu sampai citer bola rugby tu pesal? nak bagi kondem lg kat teruna tu. wahahhaha~ 

Reply

gaban January 26, 2010 at 4:25 pm

sengal …

Reply

fawzy January 28, 2010 at 12:06 pm

kalau zakar tak cukup keras suruh bini lan***kan dulu baru boleh masuk

Reply

FAZ March 24, 2010 at 10:33 pm

extreme nya ko!!!!

Reply

aizuddin April 16, 2010 at 5:55 am

betul2 extreme ni..

Reply

idaz February 10, 2010 at 10:10 pm

ya allah..mamat ni psl aper ye…tengin benor…

Reply

acu March 28, 2010 at 3:50 pm

dia nk rasa kelainan…..haha

Reply

DarkroseVR February 13, 2010 at 3:40 pm

Bengong punya laki, tkg jwb pun sma jugak, bola ragbi plak?, wtf? … bola golf pnahlah.

Reply

lyana April 6, 2010 at 11:50 am

hahahak…bungok la kan tukang jawab tuh pun 2 kali lima je…

Reply

Linda February 19, 2010 at 2:19 pm

Malu nih….

Reply

aidi March 19, 2010 at 11:30 am

Tak pergi kursus masa kahwin rasanya nih. Masalah besar. Jahil tahap tertinggi nih…….. Sapa-sapa yang kenal dia tolong lah bimbing sikit. Biar ada akal.

Reply

FAZ March 24, 2010 at 10:35 pm

mmg pon..kene bimbing dye ni..dan kursus kawen men org dalam jek ni..tuh yg kejahilan..tp da’ best yg en.rahmat ni…dye sanggup tny docr….huh kagum lak aku…w/pon soklan sengal amatttt………….

Reply

zety April 13, 2010 at 1:50 pm

eeiiiiiiiiiii glinya aku….

Reply

wak as April 16, 2010 at 3:26 am

sori..belum lagi..lupa yang ni..kesian budak ni..memang dia budak baik..teruna asli..tak de pengalaman lansung..ni nama dia terus jadi..kenal tak de..cinta tak de..terus nikah…untung mak ayah die dapat anak cam ni..wak tabik pada kamu..tapi lain kali fikir dulu kalu nak tanye ikut line ni..maaf le..wak pun berair mate ni..gelak sorang sorang dpn ni..waduh..waduh..tgk komen zety,aidi,linda,idaz and fawzy dah cukup buat wak senak perut..tp pd wak memg ko budak baik..maaf kan wak….

Reply

anak malaysia May 15, 2010 at 7:35 am

buah zakar pun nk masuk sekali ke?

Reply

amirhamzah8055 June 26, 2010 at 9:14 am

nasib buah zakar,kalau dia bubuh buah nyok lagi naya…

Reply

nang July 11, 2010 at 1:16 pm

mampuih ppuan tu siot…waakakkakakakakak

Reply

dino natasha July 16, 2010 at 5:01 pm

hahaha….x pernah aku dgr org masukkan buah zakar….die x blajar ke teknik2 yg betul….kesian isteri die…hahahaha

Reply

Pregnancy Miracle July 20, 2010 at 2:07 pm

apa punya soalan daa…

Reply

aneesa July 30, 2010 at 9:14 am

hahaha.. lawak sengal. aduyaaaaaiiii..!!

Reply

PutraMalaya July 30, 2010 at 9:39 pm

bola ragbi tu der dlm faraj,,,woish

Reply

kaki ketawa September 9, 2010 at 1:08 pm

hahahahaha…..ya Allah… kaluw aku jd bdk lelaki nie, dah aku gali kubor sendiri… malunya oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii…mak oiii…..jujur betul lh bdk nie… gua tabik ma lue brO… lue paling mantap bRo.. rela lakukan apa aja untuk lue mau masukkan _____________emmmmmmmmmmmmmmmm……. hahahahahahahahaha……. mudah2an kau tak sebodoh yG kita fikirkan,,,,, maaf yeee….. maaf sangat……kau lah yang terbaik…

Reply

ADI September 12, 2010 at 5:25 am

KELAKAR

Reply

miZz RaDiAtIoN September 29, 2010 at 7:23 pm

babe aku rse dia nk ckp ‘zakar’..tp xtaw lar kot mmg btoi2 dia nk msok ‘buah zakar skali’..
hah itu yg kt x tawu nih….

Reply

acap1995 October 2, 2010 at 2:33 am

18sx

Reply

acap1995 October 2, 2010 at 2:34 am

18sx jgn masokkan

Reply

swissmit October 3, 2010 at 9:41 pm

bende penyer ayat…nak masok buah buat aper,ada rasa ker? masuk batang la oii

Reply

Jenn October 13, 2010 at 4:38 pm

hahahhahahhaaaaa……..setahu aku ada kes kat malaysia sang suami masukan bola golf kat kemaluan isterinya yang sedang enak tidur….kalau tak silap si isteri minta cerai selepas kes itu…takut bola lain yang masuk nanti…..kikikikikiki

Reply

gts October 13, 2010 at 8:15 pm

bang,bru kawin ke?klau ye pun bt yg basic2 dlu.dah expert bru explore teknik baru.x slh asalkan pasangn anda juga fhm.

Reply

bujang_senang October 26, 2010 at 1:09 pm

alamak citer ni!!!! buat wa rasa nak termuntah ketawa..apa ke benda manusia lah ni orang…org x buat benda2 pelik mcm tu…apsl ko xmenyelam je dalam faraj tu…tengok aper ader kat dalam…kakakakakakakakakakaka…byk2 teknik, eknik sengal ni juga dia nak buat….wa minta maaf bro..tp lu mmg boleh jadi mr.bean lah…

Reply

Eddy Mock November 5, 2010 at 5:56 pm

Hisshhh… mamat ni betul2 ngok. Nak masuk teloq buat apa, orang masuk batang bukan teloq. Yang menjawab pun mangkuk apa cerita bola ragbi, bodoh apa, kompem yang menjawab tu standard cam bomoh kaki lima… kalau doktor a k a professor kompem tak jawab lagu tu…….

Reply

PhotoBlog November 17, 2010 at 1:34 pm

nebes la tu kot…
*Entri terbaru kat PhotoBlog´s blog post: Artis Malaysia Rosak Part 2

Reply

ado aiii December 25, 2010 at 1:14 am

hahaha.. gua no komen sian encik yg aju soalan tu. 

Reply

rakyat m'sia December 30, 2010 at 11:46 am

Gua pun tak tahan dgn lawak budak ni, gua rasa budak ni kena gi kursus kahwin lg sekali atau tanya org tua2. gua rasa maksud budak ni bukan ‘buah zakar’ tapi zakar sahaja. tapi gua tak tau la klu zakar budak ni bentuk mcm ‘buah’ besar sgt smpi isteri dia sakit.. Gua shor kan kat budak ni lebih baik jumpa doktor ceritakan apa masalah lg senang.. Semoga berjaya…. he..he..

Reply

Azidin January 15, 2011 at 4:22 pm

hehehe ni btl punya real nk masuk semua :D bersungguh2 dia bertanya…

Reply

sham76 January 31, 2011 at 10:13 am

tu ok la gi la dia tahu tempat mana yg nak dimasukkan. mak aku citer dulu ada yg dok tenyeh kat lubang pusat jer…. setahun kahwin, masih dara. Terkejut doktor yg check sebb nak tahu apa sebab takleh ngandung. rupanya dok tenyeh kat pusat… hahahahahah

Reply

Mediafire Download February 15, 2011 at 5:36 pm

Lawak2.. cian isteri nye

Reply

pacuu February 15, 2011 at 10:46 pm

aduh!
senak perut aku..hahaha…

Reply

noname February 16, 2011 at 3:55 am

Yg tnya tu bkn budk2 lg,dh 37 thn pun..
yg tukang jawab tu pun sebarang org,dr.ismail thamby tu..
keratan akhbar metro xsilp wa..
mybe bro tu naif gle psl sex or tesasul..
jnji dia dpt jwpn yg dicri suda,haha..
smoga dia & istri bebhgia n kekal hngga ke akhr hyat..Amin~

Reply

adi February 21, 2011 at 2:22 pm

haha..rare ni..korang tau x..keratan ni di publish dlm 4,5tahu lepas kot..aku siap kerat n simpan dlm wallet aku..sebb nak tunjuk kt wife aku nanti..biar dier gelak..haha..

Reply

aku February 21, 2011 at 10:25 pm

bodoh punya tukang jawab soalan,sepatutnya dia x payh nk bg cite cnth pasal bola ragbi tu,macm mna kalu ada org bangang terasa nk mencuba perbuataan tu dia nk tangung ke kalu ada apa2 berlaku.jwb la dng mberi conth yg sopan ckt..mcm mna la dia ni blh jd tukang jwb soalan,x layak langsung….

Reply

chengai bay March 3, 2011 at 3:55 pm

nie teknik seks tahap 10th black belt nie..bkn calang2 org leh bt..mgkn dia dok bosan ngn cara yg sama kot..cari kelainan skit..msk batang ngn buah2 ny skali..br la syokkk…
*Entri terbaru kat chengai bay´s blog post: Saman Ekor- Ketahui Hak Anda

Reply

Roshaizan Jamil April 8, 2011 at 3:24 pm

haha….leh ke macm tu..??? dia salah tulis tu…ce cite ce cite….

Reply

Nana July 15, 2011 at 3:16 pm

Klakar betol!! Hahaha!! Aku rasa dia punya ***** ada mutasi kot,bentuk bola!! Hahaha

Reply

wakaka July 29, 2011 at 12:43 am

aDA APE. wA DULU NAK KASI MASUK BUAH DALAM MAULUD  TAPI XLEH SEBABB BUAH DADA BESAR NGAT DPT MASUK SEPARUH JE  APE TAPI BUAH ZAKAR DAPAT MASUK SEBIJIJE PE WAKAKA

Reply

Nilma@AmlinNaby July 30, 2011 at 1:39 pm

bermula sy baca cerita ni serta baca komen pandangan dr semua peminat penbaca blog ni,memang lucu sy tergelak sendiri tanpa mengeluarkan bunyi sbb takut menggangu jiran .yg time rest tu.ok apa2 pu sy doakan saudara bahagia bersama isteri tersyg sampai bila2.soalan yg melucukan.

Reply

cahaya selatan August 5, 2011 at 9:36 pm

mungkin btl soalan yg d ajukn oleh saudara itu adalh ats sb kurg fahm soal hubungan badan suami isteri. Saya ada melalui pkra yg sama bila d ajukn soalan oleh staf sya bresal dri pntai timur dn bru bhijrah ke jb bsama suaminya.mereka dn sthun kahwin dn bertnya pd saya mgapa dh sthun kwin tpi xmengandug seperti org lain yg bru 3 atau 4 buln khwin dh mengandung.sya sarankan mreka buat pmereksaan dctr tetapa dia malu takot dctor cek anunya. Jadi saya dgn berseluroh brkata, hbis suami tgok tiap mlm xmlu ker…..nk tau apa stf pmpuan sya ne jwp ape…. dia kata ” ISSSS MALU LA KALO SUAMI TGOK,KAN SUAMINYA LELAKI ” Sya pnya tprnjt bila dia kata memg tido sama ats katil tpi tido jer la….. so saya terangkn scra basic bahwa tiap pasangan yg brkhwin bole mgandung sbb mereka tlah lakukn hubungn kelamin,mfff ya sya xda la smpi wt xpriment cra2 mlakukan twww.hnya brithu pkra utma iaitu dot…dot…dotttt. staf sya tprnjat sb suaminya pn tnyakn pdanya knapa dia xmengandug wlu dh sthun khwin,dn xpnah dot..dot dgn suaminya. soooo kwan2 semua, dari sini kita dapat tahu memag msh ada pasangan insan yg bnr2 xfham tntg pntingnya hubungan kelamin suami istri.mukin memg mreka tlalu pmalu dn x bgaul dgn sasiapa sblum itu.

Reply

cahaya selatan August 5, 2011 at 9:40 pm

Salam sahabat dari CAHAYA SELATAN@HJI RONY

Reply

mr burn August 10, 2011 at 12:25 pm

sebab tulah ada teka teki… “kenapa telor berbulu?’ telor memang akan berbulu sebab dia hanya blh tgk je zakar masuk dlm faraj…hahahahaha… apa punya orang

Reply

anonymous August 13, 2011 at 10:11 pm

yg jwab tu pon satu dol la..ap kes smpai ke bola rugby bleh msok gak..bek ko ckp bleh msok bola spak trus..

Reply

kaki ayam September 7, 2011 at 5:17 pm

adoyaiiii…..
kelakar la….pepepun moga hubungan diaorang kekkal ke akher hayat….

Reply

PelikBinAjaib.com December 8, 2011 at 3:48 am

Haha! Masukkan buah sekali.. Macam-macam.
*Entri terbaru kat PelikBinAjaib.com´s blog post: Tanaman cili – Cara tanam cili

Reply

xkesah March 31, 2012 at 11:28 am

hahah napa x engko2 skli yg masuk kat dlm. Hehebehshehehebehe Sadis sunguh atikel ni.

Reply

MrAzlan April 24, 2012 at 9:30 am

lelaki tu bah tu mmg x tahu mcm mn mhu buat….
hahahahahaha

Reply

aku August 9, 2012 at 10:37 am

dua2 bengap… tokey paper ni pun sama bengap… soalan gini takyah kuar paper… kalu budak baca apa cite?…

Reply

Loud of Lough July 17, 2013 at 12:05 am

X pernah org wat buah zakar masuk dalam faraj..ahhahaha..selamba dek jer artikal nii…nak tanya sikit laa..ni pemberita yg salah tulis ker atau responden salah cakap ???

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

{ 1 trackback }

Previous post:

Next post: