CARA MUDAH MENJANA PENDAPATAN MELALUI HANDPHONE DENGAN TONE EXCEL

Tikus yang terover saiz

by admin on January 15, 2010

Gambar lawak

Mak ai.. Bapak besar gile tikus ni? Kalau buatkan lauk untuk sorang punya makan, gerenti seminggu pun tak habis baham. Huhu.. Tapi ada ke yang makan tikus kat sini? Hee.. Lagi gambar kat bawah ni.

Gambar lawak

Gambar lawak

Gambar lawak

Tengok tu, saiz pun dah mengalahkan kucing. Biasa kita dengar tikus takut kucing. Sekarang ni dah terbalik, kucing plak kecut nengok tikus. Huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... BISNES JUAL PREPAID TOPUP

{ 10 comments… read them below or add one }

Johny Tim January 15, 2010 at 1:41 am

Ini bkn tikus bulan ke ?
From :~ JohnyTim.Blogspot.Com

Reply

zbobot January 15, 2010 at 4:28 pm

makk oooiiii.. besarnya tikus ni, dah mcm memerang plak. mesti bapak @ ketua kumpulan tikutĀ² jalanan hehehee.. :P

Reply

maizatul hana February 2, 2010 at 9:08 am

mak oi….besaq btol 2kus 2…leh jd haiwan plhraan la plak…kwang3….

Reply

apex_2028 August 22, 2010 at 2:54 pm

Ni guru ninja turtles ni…. sensei Splinter.

Reply

pitung October 22, 2010 at 5:13 pm

ni tikus terlepas dr narnia…

Reply

abg danny November 10, 2010 at 11:26 am

ni bkn tikus!! NI MEMERANG!! pe lah… tikus ngan memerang pun x knal..

Reply

rockcity April 23, 2011 at 10:36 pm

ko pun satu,cuba la tgk National Geographic skali skala..bila masa ko penah tgk memerang mcm ni?nak betulkan org pun sendiri yg tak betul.wakakakaka

Reply

sempoi May 7, 2011 at 11:16 pm

kalau nak kate tikus kenape kaki belakang die macam kaki itik. ini mnunjukkan die boleh berenang…..

Reply

stephen01king November 9, 2011 at 7:57 pm

ni bukan tikus la, tp haiwan len yg sekeluarga ngan tikus…nama haiwan ni capybara…xtau la dlm bahasa melayu apa….

Reply

fapFap February 9, 2012 at 8:46 pm

ini babi la..ape la ..tu pon x tau

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

{ 1 trackback }

Previous post:

Next post: